Grannus 10/1

Började med att rida fram ganska kravlöst i skritt, trav och gallop. Sen red jag nån skänkelvikning i varje varv vilket gick jätte bra! Han börjar verkligen fatta grejen med skänkelvikningar nu ;) Duktig kille! Anyway så red jag efter det lite serpentiner med övergångar och sånt vilket fick honom att bli riktigt mjuk och fin, sen avslutade jag med lite gallop. Gallopen gick ganska bra, han är inte stark ibak vilket märks då jag måste använda skänkeln ganska rejält ibland men efter något varv på fyrkantspåret blev han rätt så fin på volten :) Jag tycker att ridpasset gick bra idag, allra bäst gick han i traven men jag får träna mycket markarbete så han blir starkare ibak men det blir som sagt ett nytt mål :)
Bilder får ni imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0