Longeringssystem från Charlie's

Funderar på att köpa detta longeringssystemet från Charlie's. När jag var i england såg jag att dom använde detta minst en gång per dag på nästan varje häst. Jag tycker att det verkar ganska bra, dessutom är ju sån här typ av longering och tömkörning super bra för hästens rygg :)
Priset är inte alls högt tycker jag, 299:-
Såhär står det på Charlie's hemsida:
Detta är ett perfekt longeringssystem, för att få er häst att jobba bra med hela ryggmuskelaturen. Systemet fästs enkelt vid en vanlig longeringsgjord. Genom enkla justeringar av nylonrrepen, kan ni få er häst att arbeta i olika former såväl högt som lågt. Det syntetiska fårskinnen bakom rumpan hjälper till att skapa en bra ryggverksamhet. Flexibel och justerbar till olika storlekar. Passar alla hästar.

Är det nån av er som har detta? Är det bra?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0