Little Grannus

Igår kväll kom Grannus till Asstorp. Klockan var halv elva och pga vädret var han nästan åtta timmar sen. Men huvudsaken var ju att han kom. Jag sprang ner till vägen och där kommer fetaste hästlastbilen! Chauffören öpnnar luckan tar ut ponnyn stänger, ger oss papper och åker. Jag går in i ridhuset och går med honom och sen släpper jag in honom i boxen. Stannar hos honom en stund, ger honom lite kraftfoder och vatten. Sen pussar jag honom godnatt och känner mig som världens lyckligaste tjej<3
Grannus som han kallas (heter Little Grannus) är ponnyn jag provred i England :) Han är en tysk ridponny med engelsk import, född 2003. Mina mål med honom är att nå det högsta klasserna och att ha roligt tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0